LogiKor

 

Logistiek Advies & Interim Management

Goede logistiek is voor elk bedrijf een belangrijke winstfactor. Conceptueel denken en operationele ondersteuning zijn de belangrijkste voorwaarden om een efficiencyslag in de logistiek te maken. Logistieke managers hebben zicht op alle processen en weten precies waar verbeteringen mogelijk zijn. Die kennis is goud waard. Zo draagt logistiek bij aan lagere kosten, een beter bedrijfsimago door een verbeterde customer service en een hogere omzet.

Interim management is het tijdelijk toevoegen van ervaren en gespecialiseerde managers wanneer de situatie daar om vraagt.

Steeds meer ondernemingen ervaren de waarde die interim management heeft als management instrument. Bovendien blijkt interim management in veel meer situaties nuttig te zijn dan puur in crisissituaties, wat de oorsprong was voor deze vorm van management.

Enkele andere veel voorkomende vormen van interim management zijn: projectmanagement, overbruggings- c.q. vervangingsmanagement, veranderingsmanagement en deskundigheidsmanagement.

LogiKor helpt organisaties bij het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen en bij het aanpassen aan veranderende omstandigheden. LogiKor heeft sinds 1992 ervaring op het gebied van logistiek advies & interim management.

Logistiek interim management en advies kan uitgevoerd worden in directe opdracht van bedrijven of via interim management bureaus.

Neem voor meer informatie contact met ons op om de diverse mogelijkheden te bespreken.

 

 
 
 

Disclaimer | Copyright LogiKor